Harvest: alien kaput

Niewielka dodawanie w obozie opinii biurowych time killer’ów…

Dzisiejszy bohater — zabawka Harvest: massive encounter, w którym po raz kolejny będzie musiał wcielić się w kolonista, walczącego z hordami zła. Nie spiesz się pluć i zamknąć stronę, faktycznie projekt jest bardzo dobry, więc zasługuje na co najmniej tego, aby powiedzieć o nim nieco więcej.

harvest.jpg

Tak, wszystko jest proste: trzy planety, jeden zasób, 2 armaty (ok, 4, z uwzględnieniem zmian) i бесчетные stada przeciwników, pruszczu ze wszystkich stron na prostej trajektorii. Elektrownie wytwarzają energię, która zasila budynki, broń i харвестеры, харвестеры zbierają minerały, od razu wymiana na lokalne «szmal», a armaty pobicie dla wszystkich, którzy tego procesu stara się zapobiec.

Tu podstęp. Energia elektryczna przekazywana jest nie tylko powietrze z budynku do budynku, (herbata nie wi-fi), a za pomocą obwodów energii z jednego obiektu do drugiego. Na transmisję wymaga czasu, a «дальбнобойность» każdego z obwodów i moc elektrowni jest ograniczona. Do tego przeciwnicy próbują obwód energetyczny złamać, pozostawiając broń bez energii, a bazę bez ochrony. Łapiesz myśl? W rzeczywistości, gra zamienia się w trudną zagadkę odbudowy bazy i budowania optymalnej energetycznego łańcucha w warunkach dalekiej północy bojowej. A jeśli wziąć pod uwagę, że laser gun «линкуются», zwiększając moc i zasięg, to staje się oczywiste, że na jednym rdzeniu kręgowym daleko się nie uda.

Do wyboru cała seria wariantów gry, które różnią się zazwyczaj równowagi taktyki i strategii, a także tym, jak duże są szanse wytrzymać przynajmniej 10 minut. No i «na deser» — tryb creative, w którym i budynków więcej i wrogowie pojawiają się ściśle na życzenie: świetna okazja, aby wypróbować doskonalić swoje umiejętności.

P. S.: ci, którzy chcą grać ponad godzinę mogą gotować 25 dolarów.

P. P. S.: huśtawka będzie ponad 50 Mb, szarawary dziś trudnych.

P. P. P. S.: zrzut ekranu pochodzi z serwisu, mam podobną urodę wyświetlić na ekranie nie udało :)