Turret Wars: «tanchiki» wracają

Coś mi ostatnio зачастил z zabawkami. Tak więc, po stosy śmieci wyobrażam sobie godnego kandydata na spędzanie wolnego czasu: Turret Wars.

Prawdę mówiąc, to jestem trochę покривил duszą, ponieważ gry są naprawdę dwie: single-player Turret Wars Retro i multiplayer Turret Wars MP. Idea gry jest stara jak świat: istnieje zbiór stałych działek z obrotowymi końcówkami, które mogą strzelać pociskami, lecąc na balistycznej trajektorii. Zadanie — zabić wszystkich wrogów i nie zginąć samemu. Znajomo? Jestem pewien, że wielu z nich grał w coś takiego jeszcze na telewizorach z «czarno-zielonych» ekranami.

tw.jpg

Tu podstęp. W zależności od tego, który działka została wybrana masz ten lub inny bonus: pancerz, możliwość zdetonować pocisk w powietrzu itp. Poza tym na mapie rozrzucone bonusy w stylu «zestawów» lub «нюков», które mogą znacznie zmienić przebieg bitwy.

Mapa trójwymiarowa, przegląd — «w pierwszej osobie», plus tryb pilota pocisku», automatycznie włączany podczas strzelania i pracownik jedynym prawdziwym punktem odniesienia przy пристрелке. Strzelamy, dostosowujemy wysokości, kąta obrotu i prędkości początkowej. Jeśli nie trafisz — próbujemy jeszcze raz. To samo robi przeciwnik. Na mapie taktycznej można ocenić sytuację, a wskaźniki zdrowia pozwalają szybko dowiedzieć się, kto z uczestników uda się do wieczności w pierwszej kolejności.

Z powiedział, otrzymujemy, że снаскоку zabić wrogów nie wyjdzie, tak i generator liczb losowych wnosi swój wkład: nierówne godzinę losem na szczycie góry akurat na linii ognia wszystkich obecnych lub wsadzi głęboko w dół, wybić z której może tylko wytrawny gracz.

Złe wieści: w wersji demo skrócona wszystko i wszystkich, czyli spróbować cały arsenał nie wyjdzie: trzeba płacić, a to 10-30 zł w zależności od wersji. Jeśli pieniędzy nie szkoda szukać familty license, ma znacznie mniej ograniczeń, tak i dotyczy ona zarówno na win jak i mac wersji.

P. S.: zrzut ekranu pochodzi z serwisu w wersji demo tego poziomu nie ma :(