Odpowiednie wskazówki na temat korzystania z wizytówkami

10 lat temu wydawało się, że kawałki tektury — wizytówki, wkrótce znikną jak klasa, tak jak u wszystkich były telefony z bezprzewodowymi interfejsami (wtedy prawo jazdy PODCZERWIEŃ), i wysyłanie elektronicznych wizytówek właśnie miała stać się powszechne. Ale czas mijał, bluetooth to będzie szybki, wi-fi w każdym telefonie, a wizytówki wszystko pisać i pisać, rozdają i rozdają. Ale kultura rozdania, drukowania i projektowania kuleje.

Świetny materiał porad od Siergieja Petrenko projektowania wizytówek i zasadności ich użycia powinien przeczytać każdy, kto jest zainteresowany w rozszerzeniu kręgu profesjonalnych randki.

O projektowaniu i kultur:

Dobra wizytówka — druk jednostronny. Obrót w tradycji europejskiej przyjęto używać do ewentualnych notatek. A żeby te notatki były możliwe, rezygnujemy z laminowania. Nie raz dostawał wizytówki laminowane i nie raz sam obserwował, jak z nimi cierpią ich właściciele — stara się napisać coś dodatkowo typu «wyślij prezentację». Przy okazji — japończycy uważają obrazą spróbować coś napisać na wizytówka, więc należy pamiętać, że jeśli. Jeśli chcesz rozdawać swoje wizytówki cudzoziemców — wydrukuj jeszcze setkę w języku angielskim. Nie staraj się «zaoszczędzić», poprzez dwustronne wizytówki w różnych językach.

O spalaniu wizytówek:

Proces przepływu wizytówek można regulować. Jeśli докладываетесь na seminarium lub konferencji, to na ostatnim slajdzie wprowadź swoje kontakty. Można nawet skupić na nich uwagę — ja zwykle mówię, że nawet jeśli nie weźmiesz mam wizytówkę, to oto moje robocze kontakty (slajd wisi co najmniej kilka minut, aż odpowiadam na pytania), zapisz je. Zwykle zmniejsza się liczba osób, które chcą wziąć wizytówkę. Chcesz dać więcej? — po prostu wyjąć визитницу. Jego sprawozdawcy na każdej konferencji domyślnie zadają więcej pytań, a bezpośrednio po raporcie unoszą się wokół bardzo mocno. Nadal nie odpowiesz na wszystkie pytania, więc bardziej interesujące, wymagające opracowania, pytania będzie przesłać w prywatnej korespondencji, prawda? Tak oto, wręcza pytającego swoją wizytówkę, poproś, aby napisać szczegółowo na e — mail i co najmniej 5 osób jeszcze poproszony o wizytówkę, po prostu dlatego, że ją już dać komuś.

Temat gromadzenia dużej liczby wizytówek:

Najprostszym sposobem, wręcz przeciwnie, zebrać wizytówki — zrobić dobry referat na konferencji i zaproponować przesłanie go w formie elektronicznej, wszystkich, kto da wizytówkę. Działa idealnie, ale wymaga naprawdę wysłać raport.

Pełny materiał «do czego potrzebne są wizytówki?».