Najnowsze wiadomości o MobileMe

Pisaliśmy już mały przegląd nowego serwisu MobileMe (przeczytaj notatkę «MobileMe z «pierwszej ręki»). Jednak od momentu uruchomienia nie pracował bardzo dobrze. Tak więc, na przykład, e-mail faktycznie pracowała w jednym kierunku — można było wysyłać wiadomości, ale mail serwera me.com nie chcieli przyjmować do wiadomości. Również nie można było wejść przez przeglądarkę www w sekcji-mail — pokazywały się biała strona. Z resztą, z trzasków, ale działało.

I dosłownie dzisiaj Apple w twarz Billa Evansa oficjalnie przeprosiła użytkownikami serwisu za powstałe problemy i długi rozwiązywanie problemów na MobileMe. Obecnie serwis działa w 100%: mail, synchronizacja, iDisk i pozostałe moduły — wszystko działa idealnie.

W ramach rekompensaty, przewodnik Apple daje wszystkim оплатившим serwis 30 dni darmowej subskrypcji. Również Bill Evans obiecał, że Apple nadal nie będzie używać terminu «push» w odniesieniu do MobileMe, bo usługa nie jest faktycznie bardzo «aroganckich». Na razie w każdym przypadku.