«Nie jest zgodny ze standardami Apple»

Na MobileMe«Nie jest zgodny ze standardami Apple — Steve Jobs odezwał się o MobileMe. Trudno wymyślić bardziej dokładny opis serwisu, który stracił dane, pracował prawidłowo i ograniczeniami.

W liście, adresowanym do pracowników Apple, Steve Jobs przyznaje się nieprawidłowy wybór strategii — zamiast uruchomienia jednego serwisu MobileMe, rozpocząć można byłoby z jego poszczególnych składników — synchronizacji z iPhone, a następnie jeden po drugim moglibyśmy iść aplikacji sieci web (usługa e-mail, kalendarz, kontakty). Przy czym każdy z serwisów powinien reprezentować klientów z opóźnieniem do 30 dni.

Błędem uważa Jobs i uruchomienie serwisu Mobileme w tym samym czasie, co i iPhone 3G, oprogramowania iPhone 2.0 i sklepu z aplikacjami App Store.

Co zrobić, aby poprawić? W Apple przeprowadzili reorganizację: wszystko jest dostęp do internetu-usługi (iTunes, App Store i MobileMe) podporządkowane nowego wiceprezesa Eddie Cue (Eddy Cue), która będzie bezpośrednio zgłaszać do Steve ‘ a Jobsa.

W pełni się z listem Jobsa można zapoznać się na stronie Ars Technica