Nowe problemy z MobileMe

Uruchomienie serwisu MobileMe towarzyszą liczne problemy: trudności migracji z .Mac, trudności z aktywacją, nieprawidłowa praca e-mail, itp. Apple, oczywiście, przeprosiłam i przedłuża subskrypcję swoim klientom, ale pracę w stabilnej i tak nie zrobiłam.

W piątek okazało się, że 1 procent użytkowników w obliczu poważnych awarii serwisu e-mail — dostęp został zablokowany. Właściciele dotkniętych kont stracił 10 procent wiadomości wysyłanych od 16 do 18 lipca.

Przerwy zmusiła Apple otworzyć specjalną stronę, na której użytkownicy mogą poznawać status działania serwisu. Pojawiające się problemy w firmie wyjaśniają niezwykle dużym natężeniu ruchu. Z tego powodu serwery obsługujące Mail, Contacts, Calendar, Gallery, iDisk nie radzili sobie z obciążeniem i zostały tymczasowo niedostępne.

Jak można być pewnym stabilności dalszej pracy? W Apple nadzieję, że dodawanie serwerów, konfiguracja i poprawka ponad 70 błędów pozwolą uniknąć powtórzenia się problemu.