Użytkownicy iPhone cierpią z powodu syndromu Sztokholmskiego

Zespół doradczego agencji z Danii Strand Consult przeprowadziła jakieś «badania», w wyniku których zrobiłam założenie, że fani produktów Apple cierpią na syndrom podobny do Стокгольмскому.

Przypomnę, że Stockholm syndrome jest w odniesieniu do zakładników terrorystów, gdy pierwsze zaczynają współczuć i симпатизировать ostatni. Tak więc, każdy, kto korzysta z produktami od Apple, zwłaszcza iPhone, stają się zagorzałymi ich obrońcami, pomimo wyraźnych wad i usług, jak i samych produktów.

Znamiennym przykładem zdaniem duńczyków – to, że właściciele iPhone ‘ a zazdrośnie chronią komunikatory od pogłosek na jakość i niedociągnięcia. W szczególności, na wszystkie zarzuty braku możliwości wysyłania wiadomości MMS (w starszych wersjach iPhone), niskiej jakości zdjęć z aparatu, zamkniętym charakterze App Store, użytkownicy znajdą odpowiedzi sprawcy, i jak chronić swoją ulubioną firmę.

Zaskakujące, że to dotyczy wszystkich fanów Apple. Jakie wady nie były produktów firmy, ludzie nie zauważa ich. Tak, że producenci telefonów jak Nokia, Sony Ericsson, Samsung, LG, HTC i innych mogą tylko pozazdrościć takiej lojalności klientów.

Komentarz Macradar: u brytyjskich naukowców pojawił się poważny konkurent — konsultanci z Danii.