Jak lepiej pracować z Google Reader

Ponieważ Google Reader, chyba najbardziej popularny program do czytania kanałów RSS, poniżej kilka przydatnych wskazówek, jak zwiększyć produktywność w pracy z Google Reader.

Klawisze. Google Reader usług świetny zestaw skrótów klawiszowych, do których dostęp można łatwo uzyskać, naciskając Shift + ‘?’ na wypadek, gdy zapomnisz kombinacji. Takie zwykłe klawisze jak ‘j’ i ‘k’, aby wyświetlić następne i poprzednie wiadomości pozwoli ci zaoszczędzić dużo czasu.

wskazówki Google Reader, besttips.plTwórz foldery i pozostawiać skróty. Na przykład, zapisałeś się na trzy bloga, пресвященных temacie «Działanie», i jeśli zaznaczysz je jako Działanie, wtedy automatycznie zostaną utworzone trzy foldery o tej samej nazwie, w której będą przechowywane wiadomości z tych blogów. Jednak, jeśli wśród tych nowości znajdziesz szczególnie ciekawą i chcesz ją zaznaczyć, można również zauważyć taką wiadomość etykietą.

Użyj widoku Listy. Domyślnie w Google Reader jest zainstalowany widok, który pokazuje się komunikat w rozszerzonej formie. Zalecamy, aby natychmiast przełączyć się na widok Listy, bo jest o wiele wygodniejsze i pozwoli ci szybciej pracować z wiadomościami.

Utwórz folder dla najważniejszych wiadomości. U wszystkich osób, które cenią swój czas i nie chcą spędzać godzin na czytanie tysięcy wiadomości każdego dnia, musi być folder dla najważniejszych wiadomości. Jeśli jeszcze nie masz takiej, to nie zwlekaj i załóż je już teraz. Wiadomości z tego folderu czytaj codziennie, a reszta jest mniej ważne zostawiać na weekend.

Użyj gwiazdki, aby zaznaczyć wiadomości, które chcesz przeczytać później. Tak samo jak i Gmail pozwala oznaczyć wiadomości gwiazdkami, Google Reader można w ten sam sposób można zaznaczać najważniejsze wiadomości. Tak, tylko nie zapomnij, aby usunąć gwiazdkę po tym, jak wiadomość zostanie przeczytana przez was.

The 10 Most Useful Google Reader Productivity Tips