Porady dotyczące optymalizacji pracy z MS Outlook

Większość ludzi na temat pracy z biurowym kombajnem Microsoft Outlook mówią tak — «Jestem zmuszony z niego korzystać» lub «A kto mnie pytał czy chcę, czy nie?..». To wszystko prawda — jest ciężki, skomplikowany i logiczny w ustawieniach, ale!, to standard w środowisku korporacyjnym i lepiej spróbować zrobić pracę wygodne na tym, co jest, niż w nieskończoność narzekać.

ZA101660791033

Spróbuj kilka porad od bloga Web Worker Daily optymalizacji pracy w programie Outlook.

Użyj przypomnienia przywiązany do otrzymanej korespondencji. Po prostu klikaj na liście prawym przyciskiem myszy i kliknij na Follow Up, następnie ustaw datę i godzinę alarmu w Add Reminder. Ponadto, można zauważyć komunikat kolorowym polem wyboru.

Przyspieszenie standardowego wyszukiwania. Po wybraniu opcji wyszukiwania ogranicz wyszukiwania tablica odpowiednich folderów. A najlepiej użyj Google Desktop Search lub lokalna wyszukiwarka Yandex (czytaj materiał Błyskawiczne wyszukiwanie do skrzynek baz MS Outlook). Z kolei WWD zaleca Copernic Desktop Search dla tego samego wyszukiwania błyskawicznego.

Czy wiesz, że możesz kontakty wydrukować w postaci pięknego broszury? Skorzystaj z menu: plik > Drukuj, następnie można wybrać rodzaj wydruku, tam jest i broszury.

Korzystaj z listami zadań ToDo. Narzędzie to niesłusznie ignorowane przez większość użytkowników. Zadania można umieścić zarówno sobie, jak i innym użytkownikom. W programie Outlook 2007, Microsoft wydał panel ToDo, z prawej, od czego jej przydatność tylko wzrosła.

Podziel kontakty według kategorii. Kliknij na kontakt prawym przyciskiem myszy i ustaw kategorię. Dalej podczas przeglądania wszystkich kontaktów jest bardzo łatwe do zrobienia próbki.

Zapisuj wyniki wyszukiwania. W programie Outlook jest jeszcze jedna wspaniała funkcja, która pozwala nie korzystać z sortowania folderów i szybko znaleźć to, czego potrzebujesz. Zapytania można zapisać nieco poniżej listy folderów, a zawartość próbek będzie aktualizowana zaraz po przybyciu nowych e-maili.