Jak spać głębokim i ciągłym snem

Wszyscy doskonale wiedzą, że brak snu wpływa przede wszystkim na zdrowie. Nie będziemy cię straszyć dużą listę skutków, a oto kilka rad dla osiągnięcia głębokiego snu.

Utwórz proces snem

Może nim być zwykła sekwencja czynności przed snem jak wyłączenie górnego światła w pomieszczeniu, do mycia twarzy i czyszczenia zębów. Ważne jest, aby ten proces był zawsze taki sam i wtedy dla mózgu to będzie podświadoma zespół do wyjazdu do snu.

Zwracaj uwagę na cykle organizmu

Czasami w 10 pm czujesz senność, ale już o północy ona zniknęła, a jesteś wesoły. Staraj się spać właśnie w czasie, kiedy jest to naprawdę chcesz. Z pominięciem tej chwili, spać będzie znacznie trudniejsze.

Nie należy ustawiać zegar w pobliżu łóżka

To dodatkowy bodziec dla organizmu. Poza tym, jeśli nagle obudzisz się w środku nocy, to nie będziesz wiedział, ile czasu już spać. To pozbawić niepotrzebnych myśli i doświadczeń i pomoże szybciej zasnąć.

Zmieniaj poduszki

Jeśli często взбиваете lub z nich można wyłączyć poduszkę, ale nadal nie możesz zasnąć, to nadszedł czas, aby dać jej odpocząć. Wyjmij nową poduszkę lub przynajmniej zmienić poszewkę. Chodzi o zapachu świeżości…

Słodkich snów!

Achieve a Deep, Uninterrupted Sleep [The Reader ‘ s Digest]