Jak tchnąć życie w home office

Jeśli pracujesz w domu, to twój domowy «biuro» — to jest dokładnie to miejsce, w którym spędzają większość swoich dni. Jeśli to przestrzeń padnie wszelkiego rodzaju nie odnoszących się do sedna rzeczy i widzisz mnóstwo dziwnych papierów, notatek, drobiazgów, to trzeba zrozumieć i to, że mało co może źle wpłynąć na swojej wydajności.

Podoba ci się ciągle grzebać w słupkach wartościowych? Czy nie jesteś zmęczony niepowodzeń w poszukiwaniu małej ale ważnej pendrive, pochowane pod tym rzeczy?

Zastanówmy się, jak pozbyć się tego bałaganu i przekształcić swoje miejsce w źródło energii i inspiracji do swojej pracy.

Domyślamy się, że nie raz przychodziła pomysł o sprzątaniu, ale umierała ze strachu, lenistwa i odkładania na później. Nadszedł czas, aby wszystko zmienić.

  1. Identyfikacja ich potrzeb

    Po pierwsze, trzeba zrozumieć, co jest naprawdę potrzebne do pracy. Na przykład, pendrive i mikrofon mogą być ważniejsze, niż drukarka, która zajmuje sporo miejsca, którego używasz ledwie raz w miesiącu. Dlatego weź czystą kartkę i zrób listę tego, bez czego w ogóle nie będzie w stanie pracować.

  2. Zacznij od pustego pokoju najlepszym sposobem, by zacząć z zupełnie pustym pokoju. To pozwoliło by dobrze zaplanować odpowiedniej lokalizacji. Lista żądanego już masz, bo umieścić dołączone do niego będzie po prostu.
  3. Usuń przewody Przewody — jeden z najbardziej znanych elementów, który захламляет pokoju i zbiera kurz. Pomyśl o tym, żeby na początek kupić bezprzewodową klawiaturę i mysz, a następnie warto zastanowić się, jak pozbyć się pozostałych przewodów lub zapakować je bardziej delikatnie.
  4. Utrzymać biurko w czystości Trzeba stale pamiętać o tym, że stół nie śmieci i nie archiwum. Przetworzone papieru albo muszą iść do kosza, albo ich warto osaczają w archiwum. Nie warto trzymać drukarkę na biurku, znajdź miejsce pod nim, na przykład. Na drobiazgi najlepiej szuflady. Masz pomysł.
  5. Zapomnij o papier Tak, to oczywiste, następnym krokiem. Jeśli masz nadal będzie wiele wartościowych, to ci się raczej nie uda się utrzymać porządek na biurku i w biurze. Użyj płatności elektroniczne, skanowanie papieru do archiwum i zniszczyć oryginały, użyj web-serwisy, które pomagają pozbyć się papierowego biurowej.
  6. Użyj ściany Ścianę przy stole można użyć, aby umieścić kalendarz, deskę do notatek lub zegar. To może być atrakcyjne, a także pomoże nie pobierać tego na twój stół.
  7. Wyciągnij krzesło swoich marzeń wysokiej Jakości krzesło odgrywa jedną z najważniejszych ról w ergonomii miejsca pracy, pomaga utrzymać prawidłową postawę, a tym samym ratuje zdrowie. Jeśli twoje krzesło nie pomaga nie męczyć, to należy wydać na coś bardziej wygodne. O ergonomii miejsca pracy można poczytać tutaj (Eng).
  8. Popraw oświetlenie Pomyśl o tym, aby dzień w biurze padało światło słoneczne. To dodaje energii, oszczędność energii elektrycznej i przydatne dla oczu. Należy pamiętać, że światło nie musi przeszkadzać w pracy z monitorem.
  9. Позеленейте światło Słoneczne, które już masz, teraz dodaj żywych roślin i podlewamy je regularnie.To pozwoli stworzyć przyjemną atmosferę, która pozytywnie wpłynie na swojej pracy.
  10. A teraz trzymajcie się, Daj sobie instalację, że twoje biuro w domu i przez miesiąc i za rok będzie tak samo czyste i świeże.

10 Steps To Odmłodnieje Your Messy Home-Office [ Jay White ]